Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kadlčík, Martin (Dissertant)
Other Authors: Komín, Bohuslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 60 s., 5 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01642ntm a22004097u 4500
001 zp7425
041 |a cze 
100 1 |a Kadlčík, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC 
246 |a Utilization of marketing communication as a tool for enhancing competitiveness of HP TRONIC 
260 |c 2008 
300 |a 60 s., 5 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a vztahy s veřejností 
653 |a přímý marketing 
653 |a vnitropodniková komunikace 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication mix 
653 |a promotion 
653 |a sales support 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a intradepartmental communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Komín, Bohuslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5988  |y Plný text v Digitální knihovně UTB