Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaculíková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Mekyska, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 64 s., 10 s. přiloh

Cover

LEADER 01442ntm a22003617u 4500
001 zp7415
041 |a cze 
100 1 |a Vaculíková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. 
246 |a Analysis of customer's satisfaction and ways of communication in storehouse the ŘEMPO VEGA, ltd. company 
260 |c 2008 
300 |a 64 s., 10 s. přiloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a spokojený zákazník 
653 |a nespokojený zákazník 
653 |a komunikace se zákazníkem 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a customer 
653 |a satisfied customer 
653 |a dissatisfied customer 
653 |a communication with customer 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mekyska, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5525  |y Plný text v Digitální knihovně UTB