Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ševců, Eva (Dissertant)
Other Authors: Vašková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01525ntm a22004337u 4500
001 zp7406
041 |a ger 
100 1 |a Ševců, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI 
246 |a Suggestion of the marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoes 
260 |c 2008 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017 
653 |a Myslivec 
653 |a rybář 
653 |a ochránce přírody 
653 |a cílové skupiny 
653 |a Baťa a.s. 
653 |a obuv MEDI 
653 |a model Sam 
653 |a marketingová strategie 
653 |a Huntsman 
653 |a fisherman 
653 |a conservationist 
653 |a customer groups 
653 |a Bata 
653 |a MEDI shoe 
653 |a model Sam 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vašková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7700  |y Plný text v Digitální knihovně UTB