Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Plšek, Radoslav (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 58 s.

Cover

LEADER 01392ntm a22003857u 4500
001 zp7396
041 |a cze 
100 1 |a Plšek, Radoslav  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií 
246 |a CREATION AND USING OF SYSTEM DATABASE TO SORTING OF ADVERTISMENTS 
260 |c 2008 
300 |a 58 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009 
653 |a Reklama 
653 |a Reklamní soubor 
653 |a Databáze 
653 |a Apel 
653 |a Reklamní média 
653 |a Televize 
653 |a Advertisement 
653 |a Advertising set 
653 |a Database 
653 |a Appeal 
653 |a Advertising medium 
653 |a Television 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7487  |y Plný text v Digitální knihovně UTB