Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 58 s., 8 s. obr. přloh.

Cover

LEADER 01529ntm a22004337u 4500
001 zp7393
041 |a eng 
100 1 |a Nováková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV 
246 |a Communication plan for launching a new product of the company KABESTAV 
260 |c 2008 
300 |a 58 s., 8 s. obr. přloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009 
653 |a Marketing 
653 |a Komunikační plán 
653 |a Prodej 
653 |a Reklama 
653 |a Direct marketing 
653 |a Rozpočet 
653 |a Veletrh 
653 |a Zákazník 
653 |a Marketing 
653 |a Communication plan 
653 |a Selling 
653 |a Advertisement 
653 |a Direct marketing 
653 |a Budget 
653 |a Trade fair 
653 |a Customer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7009  |y Plný text v Digitální knihovně UTB