Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mazal, Michael (Dissertant)
Other Authors: Buriánková, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 51 s., 5 s.

Cover

LEADER 01390ntm a22003617u 4500
001 zp7389
041 |a cze 
100 1 |a Mazal, Michael  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb 
246 |a The analysis of Derby Club Slušovice customers'satisfaction focused on the improvement of the quality of services 
260 |c 2008 
300 |a 51 s., 5 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Informace 
653 |a služby 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a information 
653 |a services 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a customers' satisfaction 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Buriánková, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6601  |y Plný text v Digitální knihovně UTB