Marketingový mix DMP, s.r.o. pre produkt nadstavieb pre nákladné automobily

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dombaiová, Patrícia (Dissertant)
Other Authors: Pšenková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
DMP
Physical Description: 61 s., 4 s. obr. príloh

Cover

LEADER 01377ntm a22003857u 4500
001 zp7376
041 |a cze 
100 1 |a Dombaiová, Patrícia  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový mix DMP, s.r.o. pre produkt nadstavieb pre nákladné automobily 
246 |a Marketing mix of DMP, s.r.o. for the product of extensions for the trucks 
260 |c 2008 
300 |a 61 s., 4 s. obr. príloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a analýza odvetvia 
653 |a SWOT analýza 
653 |a DMP 
653 |a s.r.o. 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a an industry analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a DMP 
653 |a s.r.o. 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pšenková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6126  |y Plný text v Digitální knihovně UTB