Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vajová, Ilona (Dissertant)
Other Authors: Vašková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 75 s.

Cover

LEADER 01262ntm a22003137u 4500
001 zp7275
041 |a cze 
100 1 |a Vajová, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI 
246 |a Proposed marketingstrategy for selected target groups of MEDI footwear customers 
260 |c 2007 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový výzkum 
653 |a identifikace konkurence 
653 |a marketingová strategie 
653 |a Marketing research 
653 |a identification of competitors 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vašková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2665  |y Plný text v Digitální knihovně UTB