Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kamenárová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 55 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01455ntm a22003737u 4500
001 zp727
041 |a cze 
100 1 |a Kamenárová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov 
246 |a Integrated Marketing Communication of Vinařské centrum Mikulov 
260 |c 2005 
300 |a 55 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Integrované marketingové komunikace 
653 |a vinařství 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a Vinařské centrum 
653 |a Mikulov 
653 |a Integrated Marketing Communication 
653 |a winemaking 
653 |a marketing communication mix 
653 |a Vinařské centrum 
653 |a Wine centre 
653 |a Mikulov 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35588  |y Plný text v Digitální knihovně UTB