Communication mix analysis focused on customer's satisfaction Teilo Engineering Ltd.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Roupa, Patrik (Dissertant)
Other Authors: Michael, Emannuel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 64 s.

Cover

LEADER 01616ntm a22004577u 4500
001 zp6961
041 |a eng 
100 1 |a Roupa, Patrik  |4 dis 
245 1 0 |a Communication mix analysis focused on customer's satisfaction Teilo Engineering Ltd. 
246 |a Communication mix analysis focused on customer's satisfaction Teilo Engineering Ltd. 
260 |c 2007 
300 |a 64 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikace 
653 |a Komunikační mix 
653 |a Reklama 
653 |a Podpora prodeje 
653 |a Osobní prodej 
653 |a Přímý marketing 
653 |a Public relations 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Dotazníkové šetření 
653 |a Communication 
653 |a Communication mix 
653 |a Advertising 
653 |a Sales promotion 
653 |a Personal selling 
653 |a Direct marketing 
653 |a Public Relations 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Questionnaire investigation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Michael, Emannuel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4431  |y Plný text v Digitální knihovně UTB