Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Saigal, Amrita (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 106 p.(156670 characters)

Cover

LEADER 01512ntm a22003857u 4500
001 zp68444
041 |a eng 
100 1 |a Saigal, Amrita  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů 
246 |a Customer Perception of Corporate Social Responsibility Activities and their Impact on Consumer Behaviour 
260 |c 2024 
300 |a 106 p.(156670 characters) 
500 |a Studijní obor: Marketing Communication 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Dillí 
653 |a Indie 
653 |a mládež 
653 |a sociální odpovědnost firem 
653 |a marketing CSR 
653 |a chování spotřebitelů 
653 |a CSR marketing 
653 |a Consumer behaviour 
653 |a Corporate Social Responsibility 
653 |a India 
653 |a Youth 
653 |a New Delhi India 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55505  |y Plný text v Digitální knihovně UTB