E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Butuc, Victoria (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 69 p. (93 422 characters)

Cover

LEADER 01436ntm a22003617u 4500
001 zp68442
041 |a cze 
100 1 |a Butuc, Victoria  |4 dis 
245 1 0 |a E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti 
246 |a Email Marketing as a Communication Tool of an Online Fitness Company 
260 |c 2024 
300 |a 69 p. (93 422 characters) 
500 |a Studijní obor: Marketing Communication 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-mailový marketing 
653 |a nástroj online komunikace 
653 |a zapojení odběratelů 
653 |a průzkum odhlášení 
653 |a online fitness 
653 |a email marketing 
653 |a online communication tool 
653 |a subscriber engagement 
653 |a unsubscribe survey 
653 |a online fitness 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56601  |y Plný text v Digitální knihovně UTB