Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zavadil, Petr (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 113 s. (172 849 znaků)

Cover

LEADER 01362ntm a22003617u 4500
001 zp68440
041 |a cze 
100 1 |a Zavadil, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti 
246 |a Creating a Brand Manual in the Context of Rebranding a Selected Company 
260 |c 2024 
300 |a 113 s. (172 849 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a branding 
653 |a proces rebrandingu 
653 |a značka 
653 |a brand manuál 
653 |a vizuální komunikace 
653 |a branding 
653 |a rebranding process 
653 |a brand 
653 |a brand manual 
653 |a visual communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54888  |y Plný text v Digitální knihovně UTB