Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šlachtová, Kristina (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 83 s. (121 686 znaků)

Cover

LEADER 01510ntm a22004097u 4500
001 zp68431
041 |a cze 
100 1 |a Šlachtová, Kristina  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z 
246 |a The Impact of Social Media on the Choice of Skin Care Products Among Gen Z 
260 |c 2024 
300 |a 83 s. (121 686 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a socialní sítě 
653 |a generace Z 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a kosmetika 
653 |a média 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a pečující kosmetika 
653 |a social networks 
653 |a generation Z 
653 |a consumer behaviour 
653 |a cosmetics 
653 |a media 
653 |a marketing research 
653 |a skin care 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54829  |y Plný text v Digitální knihovně UTB