Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jarolímek, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 125s. (176 852 znaků)

Cover

LEADER 01506ntm a22003857u 4500
001 zp68408
041 |a cze 
100 1 |a Jarolímek, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu 
246 |a Motivational Factors and Expectations of Generation Z When Choosing an Employer from the Perspective of HR Marketing 
260 |c 2024 
300 |a 125s. (176 852 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a lidské zdroje 
653 |a generace Z 
653 |a pracovní trh 
653 |a pracovní preference 
653 |a nábor pracovníků 
653 |a marketing 
653 |a human resources 
653 |a generation Z 
653 |a labor market 
653 |a job preferences 
653 |a recruitment 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54722  |y Plný text v Digitální knihovně UTB