Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrabinová, Vendula (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 95 s. (151 992)

Cover

LEADER 01501ntm a22004217u 4500
001 zp68405
041 |a cze 
100 1 |a Hrabinová, Vendula  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu 
246 |a Strategy Proposal for a Personal Brand Building in On-line Marketing 
260 |c 2024 
300 |a 95 s. (151 992) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a osobní značka 
653 |a on-line marketing 
653 |a strategie 
653 |a podnikatel 
653 |a sociální média 
653 |a sociální sítě 
653 |a Instagram 
653 |a TikTok 
653 |a LinkedIn 
653 |a personal brand 
653 |a on-line marketing 
653 |a strategy 
653 |a entrepreneur 
653 |a social media 
653 |a social networks 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56642  |y Plný text v Digitální knihovně UTB