Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Svatková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Briskorin, Ivo (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 51 s.

Cover

LEADER 01499ntm a22004097u 4500
001 zp6835
041 |a cze 
100 1 |a Svatková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh 
246 |a Marketing study for release of a new product on the market by the company INVOS,s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 51 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketingový průzkum 
653 |a dotazník 
653 |a zájem veřejnosti 
653 |a nový výrobek 
653 |a antipachový sáček 
653 |a analýza výsledků 
653 |a český trh 
653 |a Marketing survey 
653 |a questionaire 
653 |a people's interest 
653 |a new product 
653 |a antismell bag 
653 |a analysis of the results 
653 |a czech market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Briskorin, Ivo  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3387  |y Plný text v Digitální knihovně UTB