Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanačíková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 106 s. (154 625 znaků)

Cover

LEADER 01493ntm a22003377u 4500
001 zp68347
041 |a cze 
100 1 |a Hanačíková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků 
246 |a Social Campaign Focused on the Perception on Prevention of Health and Environmental Risks Associated with a Selected Category of Tobacco Products 
260 |c 2024 
300 |a 106 s. (154 625 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální marketing 
653 |a alternativní tabákové výrobky 
653 |a elektronické cigarety 
653 |a vaping 
653 |a social marketing 
653 |a alternative tobacco products 
653 |a electronic cigarettes 
653 |a vaping 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55376  |y Plný text v Digitální knihovně UTB