Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Filip, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
IRT
Physical Description: 80 s. (115500 znaků).

Cover

LEADER 01682ntm a22004337u 4500
001 zp68344
041 |a cze 
100 1 |a Filip, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů 
246 |a Communication Strategy for the Image Recovery of Key Presidential Candidates 2023 Targeted at the First-Time Voter Group 
260 |c 2024 
300 |a 80 s. (115500 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a politický marketing 
653 |a komunikační strategie 
653 |a náprava negativní image 
653 |a IRT 
653 |a prezident 
653 |a prezidentští kandidáti 
653 |a prvovoliči 
653 |a voliči 
653 |a political marketing 
653 |a communication strategy 
653 |a correction of negative image 
653 |a IRT 
653 |a president 
653 |a presidential candidates 
653 |a first-time voters 
653 |a voters 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56290  |y Plný text v Digitální knihovně UTB