Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gondeková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 69 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01400ntm a22003377u 4500
001 zp6834
041 |a cze 
100 1 |a Gondeková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti 
246 |a Marketing management AŽD Praha s.r.o., The Supply and Sales Concern in Olomouc as a condition of competitive advantage 
260 |c 2007 
300 |a 69 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové řízení 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing management 
653 |a competition 
653 |a competitive 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4036  |y Plný text v Digitální knihovně UTB