Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ingerlová, Elen (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01343ntm a22003617u 4500
001 zp68296
041 |a cze 
100 1 |a Ingerlová, Elen  |4 dis 
245 1 0 |a Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok 
246 |a Ethical Aspects in Influencer Marketing on the Social Network Tiktok 
260 |c 2024 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer marketing 
653 |a TikTok 
653 |a marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a důvěryhodnost 
653 |a influencer marketing 
653 |a TikTok 
653 |a marketing 
653 |a social networks 
653 |a trustworthiness 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56603  |y Plný text v Digitální knihovně UTB