Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Špaček, Michal (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 59 s. ( 96 755 znaků)

Cover

LEADER 01470ntm a22003497u 4500
001 zp68268
041 |a cze 
100 1 |a Špaček, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru 
246 |a Marketing Communication in the Context of Human Rights Issues at the FIFA 2022 World Cup in Qatar 
260 |c 2024 
300 |a 59 s. ( 96 755 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a FIFA Mistrovství světa 2022 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a lidská práva 
653 |a sportovní marketing 
653 |a marketing zábavního průmyslu 
653 |a 2022 FIFA Wolrd cup 
653 |a marketing communication 
653 |a human rights 
653 |a sports marketing 
653 |a marketing of entertainment industry 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55573  |y Plný text v Digitální knihovně UTB