Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pham, Thuy Hien (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 68 s. (85 224)

Cover

LEADER 01523ntm a22004217u 4500
001 zp68262
041 |a cze 
100 1 |a Pham, Thuy Hien  |4 dis 
245 1 0 |a Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci 
246 |a Using the Trend of Short-Form Videos on Social Media in Marketing Communication 
260 |c 2024 
300 |a 68 s. (85 224) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální sítě 
653 |a trendy 
653 |a krátká videa 
653 |a TikTok 
653 |a Instagram Reels 
653 |a YouTube Shorts 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a digitální marketing 
653 |a social media 
653 |a trends 
653 |a short-form videos 
653 |a TikTok 
653 |a Instagram Reels 
653 |a YouTube Shorts 
653 |a marketing communication 
653 |a digital marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54933  |y Plný text v Digitální knihovně UTB