Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Makovská, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 73 s. (105 250 znaků)

Cover

LEADER 01584ntm a22004577u 4500
001 zp68256
041 |a cze 
100 1 |a Makovská, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka 
246 |a The Impact of Augmented Reality in the Ikea App on Customer Shopping Behaviour 
260 |c 2024 
300 |a 73 s. (105 250 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a rozšířená realita 
653 |a IKEA 
653 |a aplikace 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a spotřebitel 
653 |a nákupní chování 
653 |a vnímání 
653 |a online 
653 |a rozhodování 
653 |a augmented reality 
653 |a IKEA 
653 |a application 
653 |a marketing communication 
653 |a consumer 
653 |a purchase behaviour 
653 |a perception 
653 |a online 
653 |a decision making 
653 |a influence 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54695  |y Plný text v Digitální knihovně UTB