Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kupcová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 60 s. (105 063 znakov)

Cover

LEADER 01509ntm a22003737u 4500
001 zp68252
041 |a slo 
100 1 |a Kupcová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023 
246 |a Comparison of Marketing Communication of Selected Political Parties and the Winning Party in the Election Campaign to the NRSR in 2023 
260 |c 2024 
300 |a 60 s. (105 063 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
653 |a politický marketing 
653 |a sociálne siete 
653 |a volebná kampaň 
653 |a SMER - SD 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
653 |a political marketing 
653 |a social networks 
653 |a election campaign 
653 |a SMER - SD 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55635  |y Plný text v Digitální knihovně UTB