Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořák, Martin (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
AI
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01353ntm a22003737u 4500
001 zp68179
041 |a cze 
100 1 |a Dvořák, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti 
246 |a The Use of AI to Create Content for the Production Company's Social Networks 
260 |c 2024 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a umělá inteligence 
653 |a tvorba obsahu 
653 |a AI 
653 |a generátory AI 
653 |a ChatGPT 
653 |a Google Gemini 
653 |a artificial intelligence 
653 |a creating content 
653 |a AI 
653 |a AI generators 
653 |a ChatGPT 
653 |a Google Gemini 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54889  |y Plný text v Digitální knihovně UTB