Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Albrecht, David (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 68 s. (110303 znaků)

Cover

LEADER 01340ntm a22003497u 4500
001 zp68173
041 |a cze 
100 1 |a Albrecht, David  |4 dis 
245 1 0 |a Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí 
246 |a Building a Personal Brand as a Content Creator in a Digital Environment 
260 |c 2024 
300 |a 68 s. (110303 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační strategie 
653 |a komunikační mix 
653 |a obsahový marketing 
653 |a značka 
653 |a sociální sítě 
653 |a communication strategy 
653 |a communication mix 
653 |a content marketing 
653 |a brand 
653 |a social networks 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55638  |y Plný text v Digitální knihovně UTB