Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vejrosta, Tomáš (Dissertant)
Other Authors Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2024
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description101 s. (81 538 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp68171
041 |a cze 
100 1 |a Vejrosta, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin 
246 |a Loyalty Programmes and Customer Purchasing Behaviour of Selected Food Retail Chains 
260 |c 2024 
300 |a 101 s. (81 538 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Věrnostní program 
653 |a nákupní chování 
653 |a zákazníci 
653 |a slevy 
653 |a bonusy 
653 |a Loyalty program 
653 |a shopping behavior 
653 |a customers 
653 |a discounts 
653 |a bonuses 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55191  |y Plný text v Digitální knihovně UTB