Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Homolyová, Vanessa (Dissertant)
Other Authors Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageSlovak
Published 2024
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description70 s. (75 894 znakov)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp68161
041 |a slo 
100 1 |a Homolyová, Vanessa  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z 
246 |a Perception of Maybelline New York Online Communication in the Czech Republic from the Perspective of Generation Z 
260 |c 2024 
300 |a 70 s. (75 894 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a generácia Z 
653 |a komunikačny mix 
653 |a online marketing 
653 |a sociálne siete 
653 |a budovanie značky 
653 |a branding 
653 |a generation Z 
653 |a communication mix 
653 |a online marketing 
653 |a social media 
653 |a brand building 
653 |a branding 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54963  |y Plný text v Digitální knihovně UTB