Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vrána, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 63 s. (81 670 znaků).

Cover

LEADER 01547ntm a22004217u 4500
001 zp68159
041 |a cze 
100 1 |a Vrána, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů 
246 |a Packaging Design of Soft Drinks and its Influence on Consumer Purchasing Behaviour 
260 |c 2024 
300 |a 63 s. (81 670 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a obal 
653 |a obalový design 
653 |a grafický design 
653 |a vliv obalu 
653 |a nákupní rozhodovací proces 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a nákupní zvyky 
653 |a limonády 
653 |a packaging 
653 |a packaging design 
653 |a graphic design 
653 |a influence of packaging 
653 |a purchasing decision process 
653 |a consumer behavior 
653 |a shopping habits 
653 |a soft drinks 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56537  |y Plný text v Digitální knihovně UTB