Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čechová, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 79 s. (117 343)

Cover

LEADER 01346ntm a22003497u 4500
001 zp68156
041 |a cze 
100 1 |a Čechová, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice 
246 |a Factors Influencing Green Purchasing Behaviour of Czech Consumers 
260 |c 2024 
300 |a 79 s. (117 343) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a zelené nákupní chování 
653 |a zelený spotřebitel 
653 |a green marketing 
653 |a ekologie 
653 |a udržitelnost 
653 |a green purchasing behaviour 
653 |a green consumer 
653 |a green marketing 
653 |a ecology 
653 |a sustainability 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55538  |y Plný text v Digitální knihovně UTB