Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Olbrzymková, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 78 s. (111 421 znaků)

Cover

LEADER 01485ntm a22003857u 4500
001 zp68145
041 |a cze 
100 1 |a Olbrzymková, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace 
246 |a Copywriting in the Online Insurance Industry as a Key Part of Promotion 
260 |c 2024 
300 |a 78 s. (111 421 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a copywriting 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklamní text 
653 |a textová komunikace 
653 |a srozumitelnost textu 
653 |a online sjednání pojištění 
653 |a copywriting 
653 |a marketing communication 
653 |a advertising text 
653 |a text communication 
653 |a text clarity 
653 |a insurance company 
653 |a arranging insurance online 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54965  |y Plný text v Digitální knihovně UTB