Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matoušek, Miloslav (Dissertant)
Other Authors: Kazík, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 69 s. (83 000 znaků).

Cover

LEADER 01465ntm a22003977u 4500
001 zp68142
041 |a cze 
100 1 |a Matoušek, Miloslav  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia 
246 |a Perception of the DMC Brand by Current Students and Graduates of the Part-time Form of Study 
260 |c 2024 
300 |a 69 s. (83 000 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a image značky 
653 |a vnímání značky 
653 |a prvky značky 
653 |a positioning 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a komunikace 
653 |a brand 
653 |a brand image 
653 |a brand perception 
653 |a brand elements 
653 |a positioning 
653 |a marketing research 
653 |a communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kazík, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55665  |y Plný text v Digitální knihovně UTB