Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Levíčková, Karolína (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 86 s. (103 117)

Cover

LEADER 01614ntm a22004217u 4500
001 zp68139
041 |a cze 
100 1 |a Levíčková, Karolína  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů 
246 |a The Impact of Packaging Design on Consumer Buying Behavior and Their Product Selection Preferences 
260 |c 2024 
300 |a 86 s. (103 117) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a obal 
653 |a obalový design 
653 |a nákupní rozhodnutí 
653 |a nákupní zvyklosti 
653 |a vizuální zpracování produktu 
653 |a dekorativní kosmetika 
653 |a pečující kosmetika 
653 |a parfémy 
653 |a packaging 
653 |a packaging design 
653 |a purchasing decisions 
653 |a shopping habits 
653 |a visual product processing 
653 |a decorative cosmetics 
653 |a skincare products 
653 |a perfumes 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56427  |y Plný text v Digitální knihovně UTB