Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Denosashvili, Mariami (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 81 p. (131 932 characters)

Cover

LEADER 01484ntm a22003497u 4500
001 zp67972
041 |a eng 
100 1 |a Denosashvili, Mariami  |4 dis 
245 1 0 |a Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia 
246 |a Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia 
260 |c 2024 
300 |a 81 p. (131 932 characters) 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a spotřebitelské preference 
653 |a věrnost značce 
653 |a řetězce restaurací rychlého občerstvení 
653 |a mezinárodní značky rychlého občerstvení 
653 |a národní značky rychlého občerstvení 
653 |a consumer preferences 
653 |a brand loyalty 
653 |a fast-food restaurant chains 
653 |a international fast-food brands 
653 |a national fast-food brands 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56505  |y Plný text v Digitální knihovně UTB