Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strýčková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 107 s. (161 231 znaků)

Cover

LEADER 01331ntm a22003617u 4500
001 zp67898
041 |a cze 
100 1 |a Strýčková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh 
246 |a Marketing Project of Launching a New Mumijo Gel Product on the Market 
260 |c 2024 
300 |a 107 s. (161 231 znaků) 
500 |a Studijní obor: Design management 
500 |a Studijní obor: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nový výrobek 
653 |a situační analýza 
653 |a zákazník 
653 |a mumijo 
653 |a marketingový projekt 
653 |a new product 
653 |a situation analysis 
653 |a customer 
653 |a mumijo 
653 |a marketing project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55968  |y Plný text v Digitální knihovně UTB