Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hlúpiková, Karolína (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 92 stran 105 440 znaků

Cover

LEADER 01402ntm a22003617u 4500
001 zp67788
041 |a cze 
100 1 |a Hlúpiková, Karolína  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa 
246 |a Project of Improving the Marketing Communication of the Baťa Information Center 
260 |c 2024 
300 |a 92 stran 105 440 znaků 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a služby 
653 |a communication mix 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication tools 
653 |a services 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56608  |y Plný text v Digitální knihovně UTB