Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bělík, Hana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
WOM
Physical Description: 100 s.

Cover

LEADER 01618ntm a22004577u 4500
001 zp67784
041 |a cze 
100 1 |a Bělík, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o. 
246 |a Building Customer Loyalty on the Basis of Word of Mouth - Project for Enjoy English, s.r.o. 
260 |c 2024 
300 |a 100 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a WOM 
653 |a word-of-mouth 
653 |a eWOM 
653 |a online WOM 
653 |a word-of-mouth marketing 
653 |a virální marketing 
653 |a buzz marketing 
653 |a klientská loajalita 
653 |a zákaznická loajalita 
653 |a WOM 
653 |a word-of-mouth 
653 |a eWOM 
653 |a online WOM 
653 |a word-of-mouth marketing 
653 |a viral marketing 
653 |a buzz marketing 
653 |a clientele loyalty 
653 |a customer loyalty 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56145  |y Plný text v Digitální knihovně UTB