LEADER 01944ntm a22004097u 4500
001 zp6778
041 |a cze 
100 1 |a Machalová, Helena  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti využití marketingu ve veřejném sektoru. 
246 |a Possibilities utilization of marketing in public sector. 
260 |c 2007 
300 |a 81 stran, 8 stran příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a charakteristika marketingu 
653 |a marketing v neziskovém sektoru 
653 |a marketing veřejných služeb 
653 |a veřejná správa - služba veřejnosti 
653 |a marketing regionu 
653 |a marketingový mix Krajského úřadu Zlínského kraje 
653 |a analýza průzkumu ve věci vydávání osvědčení o českém státním občanství k prvnímu občanskému průkazu nebo cestovnímu dokladu 
653 |a Keywords: Characteristic of marketing 
653 |a marketing in non-profit sector 
653 |a public service marketing 
653 |a pub-lic administration as a public service 
653 |a regional marketing 
653 |a marketing mix of the Zlín County Authority 
653 |a citizen investigation analysis in respect of the issuance of the Czech Nationality Certificate for the issuance of the first identity card or passport 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Ševčíková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3520  |y Plný text v Digitální knihovně UTB