Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gašparová, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Koutný, Lukáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 98 s. (156 421 znaků)

Cover

LEADER 01522ntm a22003857u 4500
001 zp67767
041 |a cze 
100 1 |a Gašparová, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice 
246 |a The Influence of Trends in Digital Communication on Promotion of University Sports Teams in the Czech Republic 
260 |c 2024 
300 |a 98 s. (156 421 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitálna komunikácia 
653 |a online marketing 
653 |a športový marketing 
653 |a sociálne siete 
653 |a marketingový výskum 
653 |a Zlín Golems 
653 |a digital communication 
653 |a online marketing 
653 |a sports marketing 
653 |a social media 
653 |a marketing research 
653 |a Zlin Golems 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Koutný, Lukáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55889  |y Plný text v Digitální knihovně UTB