Role učitelky v Montessori škole

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Češková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Fasnerová, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 91 s. (168 124 znaků)

Cover

LEADER 01308ntm a22003617u 4500
001 zp67736
041 |a cze 
100 1 |a Češková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Role učitelky v Montessori škole 
246 |a The Role of a Teacher in a Montessori school 
260 |c 2024 
300 |a 91 s. (168 124 znaků) 
500 |a Studijní obor: Předškolní pedagogika 
500 |a Studijní obor: Preschool Pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a alternativní vzdělávání 
653 |a Montessori pedagogika 
653 |a profesní kompetence 
653 |a role učitele 
653 |a pedocentrismus 
653 |a alternative education 
653 |a Montessori pedagogy 
653 |a professional competence 
653 |a role of the teacher 
653 |a pedocentrism 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Fasnerová, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56147  |y Plný text v Digitální knihovně UTB