Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Polová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01605ntm a22004097u 4500
001 zp6769
041 |a cze 
100 1 |a Polová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček 
246 |a The Project of Marketing Communication Utilization for the Increase of Car Sales in the Company Auto Hlaváček 
260 |c 2007 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 
653 |a Prodej vozidel 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a public relations 
653 |a přímý marketing 
653 |a Sale of cars 
653 |a marketing communication 
653 |a communication strategy 
653 |a advertising 
653 |a sales promotion 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4662  |y Plný text v Digitální knihovně UTB