Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prokopová, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Suchánek, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
trh
Physical Description: 102 s., 8 s. příloh

Cover

LEADER 01873ntm a22005777u 4500
001 zp6766
041 |a cze 
100 1 |a Prokopová, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu 
246 |a The marketing plan project of selected parcel consignments of the Czech post for the firm customs 
260 |c 2007 
300 |a 102 s., 8 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 
653 |a Marketing 
653 |a strategie 
653 |a firma 
653 |a cena 
653 |a trh 
653 |a produkt 
653 |a zákazník 
653 |a příležitost 
653 |a hrozba 
653 |a přednost 
653 |a slabina 
653 |a plán 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový plán 
653 |a Marketing 
653 |a strategy 
653 |a firm 
653 |a price 
653 |a market 
653 |a product 
653 |a customer 
653 |a opportunity 
653 |a threat 
653 |a strength 
653 |a weakness 
653 |a plan 
653 |a marketing planning 
653 |a marketing plan 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Suchánek, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4732  |y Plný text v Digitální knihovně UTB