|
|
|
|
LEADER |
01525ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp67598 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Šupáková, Veronika
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka
|
246 |
|
|
|a Transition from Primary to Lower-Secondary School from the Point of Pupil´s View
|
260 |
|
|
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 77 s. (139 732 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a přechod z 1. na 2. stupeň základní školy
|
653 |
|
|
|a české základní vzdělávání
|
653 |
|
|
|a percepce žáka
|
653 |
|
|
|a well-being ve školním prostředí
|
653 |
|
|
|a polostrukturované interview
|
653 |
|
|
|a transition from primary to lower-secondary school
|
653 |
|
|
|a Czech primary education
|
653 |
|
|
|a pupil' perception
|
653 |
|
|
|a well-being in school environment
|
653 |
|
|
|a semi-structured interview
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Janíková, Marcela
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/56151
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|