|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp67597 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Šiková, Barbora
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Pojetí výuky literární výchovy na 1. stupni ZŠ
|
| 246 |
|
|
|a The Concept of Teaching Literary Education at Primary School
|
| 260 |
|
|
|c 2024
|
| 300 |
|
|
|a 92 s. (189 820 znaků)
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a didaktika literární výchovy
|
| 653 |
|
|
|a literární výchova
|
| 653 |
|
|
|a princip komplexnosti
|
| 653 |
|
|
|a čtenářská gramotnost
|
| 653 |
|
|
|a přístupy k výuce literární výchovy
|
| 653 |
|
|
|a role učitele
|
| 653 |
|
|
|a metody v literární výchově
|
| 653 |
|
|
|a didactics of literary education
|
| 653 |
|
|
|a literary education
|
| 653 |
|
|
|a principle of komplexity
|
| 653 |
|
|
|a reading literacy
|
| 653 |
|
|
|a approaches to teaching literary education
|
| 653 |
|
|
|a teacher's role
|
| 653 |
|
|
|a methods in literary education
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Navrátilová, Hana
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/56215
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|