LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp67597
041 |a cze 
100 1 |a Šiková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Pojetí výuky literární výchovy na 1. stupni ZŠ 
246 |a The Concept of Teaching Literary Education at Primary School 
260 |c 2024 
300 |a 92 s. (189 820 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy 
500 |a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a didaktika literární výchovy 
653 |a literární výchova 
653 |a princip komplexnosti 
653 |a čtenářská gramotnost 
653 |a přístupy k výuce literární výchovy 
653 |a role učitele 
653 |a metody v literární výchově 
653 |a didactics of literary education 
653 |a literary education 
653 |a principle of komplexity 
653 |a reading literacy 
653 |a approaches to teaching literary education 
653 |a teacher's role 
653 |a methods in literary education 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Navrátilová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56215  |y Plný text v Digitální knihovně UTB