Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Šiko, Peter (Dissertant)
Other Authors Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2007
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description80 s., 6.obr. příloh

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp6757
041 |a cze 
100 1 |a Šiko, Peter  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a A project of competitiveness increase of Leoni Autocabel Slovakia s.r.o. company by using marketing mix instruments. 
260 |c 2007 
300 |a 80 s., 6.obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a miesto 
653 |a konkurencieschopnosť 
653 |a automobilový priemysel 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a place 
653 |a competitiveness 
653 |a automobile industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4003  |y Plný text v Digitální knihovně UTB