|
|
|
|
LEADER |
01443ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp67561 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Lišková, Barbora
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu
|
246 |
|
|
|a Cooperation Model between a Teaching Assistant and Participants in the Educational Process
|
260 |
|
|
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 87 s. (162 567 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a asistent pedagoga
|
653 |
|
|
|a spolupráce
|
653 |
|
|
|a žák se speciálně vzdělávacími potřebami
|
653 |
|
|
|a výchovně-vzdělávací proces
|
653 |
|
|
|a základní škola
|
653 |
|
|
|a teacher's assistant
|
653 |
|
|
|a cooperation
|
653 |
|
|
|a pupil with special educational needs
|
653 |
|
|
|a educational process
|
653 |
|
|
|a elementary school
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Cejpek Blaštíková, Lucie
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/55143
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|