Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lišková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Cejpek Blaštíková, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 87 s. (162 567 znaků)

Cover

LEADER 01443ntm a22003617u 4500
001 zp67561
041 |a cze 
100 1 |a Lišková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu 
246 |a Cooperation Model between a Teaching Assistant and Participants in the Educational Process 
260 |c 2024 
300 |a 87 s. (162 567 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a asistent pedagoga 
653 |a spolupráce 
653 |a žák se speciálně vzdělávacími potřebami 
653 |a výchovně-vzdělávací proces 
653 |a základní škola 
653 |a teacher's assistant 
653 |a cooperation 
653 |a pupil with special educational needs 
653 |a educational process 
653 |a elementary school 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Cejpek Blaštíková, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55143  |y Plný text v Digitální knihovně UTB