|
|
|
|
LEADER |
01646ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp67542 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kociánová, Barbora
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů
|
246 |
|
|
|a Chronic Health Conditions Impacts on Primary School-Age Childrens' Functional Performance from Teachers' Perspective
|
260 |
|
|
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 86 s. (168 769 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Chronické onemocnění
|
653 |
|
|
|a žák mladšího školního věku
|
653 |
|
|
|a fungování žáka
|
653 |
|
|
|a dopady chronických nemocí
|
653 |
|
|
|a inkluzivní vzdělávání
|
653 |
|
|
|a Chronic illness
|
653 |
|
|
|a younger school-age pupil
|
653 |
|
|
|a pupil functioning
|
653 |
|
|
|a impact of chronic illness
|
653 |
|
|
|a inclusive education
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Plisková, Barbora
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/56662
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|