Pojetí diferenciace a individualizace v práci učitele s žáky se specifickými poruchami učení

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Doleželová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Janíková, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 68 s. (128 445 znaků).

Cover

LEADER 01501ntm a22003617u 4500
001 zp67517
041 |a cze 
100 1 |a Doleželová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Pojetí diferenciace a individualizace v práci učitele s žáky se specifickými poruchami učení 
246 |a The Concept of Differentiation and Individualization in the Teacher's Work with Pupils with Specific Learning Disabilities 
260 |c 2024 
300 |a 68 s. (128 445 znaků). 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy 
500 |a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a diferenciace 
653 |a individualizace 
653 |a diferencovaná výuka 
653 |a specifické porucha učení 
653 |a podpůrná opatření 
653 |a differentiation 
653 |a individualization 
653 |a differentiated instruction 
653 |a specific learning disabilities 
653 |a support measures 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Janíková, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54912  |y Plný text v Digitální knihovně UTB