Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Danihelová, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Ladová, Janka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 71 s., 6 s. obr. príloh

Cover

LEADER 01450ntm a22003857u 4500
001 zp6744
041 |a cze 
100 1 |a Danihelová, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s.r.o. 
246 |a Analysis of marketing mix with detailed sight a price in ALVE SLOVAKIA, Ltd. 
260 |c 2007 
300 |a 71 s., 6 s. obr. príloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a cena 
653 |a kalkulácia 
653 |a SWOT analýza 
653 |a GE matica 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a price 
653 |a price calculation 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Portfolio analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Ladová, Janka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2737  |y Plný text v Digitální knihovně UTB